Marita Jacobsen

Kiropraktor

Marita er kiropraktor i Ski. Hun har lang er faring med behandling av muskel og leddplager.

Marita er en erfaren og engasjert kiropraktor som har praktisert siden 2013 og hun behandler både voksne og barn i alle aldre.

Hun er genuint interessert i faget, opptatt av å finne årsaken til dine plager og behandlingen som blir gitt er spesielt tilpasset den enkelte. Det er viktig for henne at behandlingen føles trygg og at du som pasient blir hørt.

I tillegg til å jobbe med de vanligste plagene som nakke-, rygg, korsrygg og bekkensmerter er det mange som oppsøker Marita for hånd/arm og fot- plager, kjeveproblematikk, hodepine, bekken og gravid- relaterte plager.

Blant gravide er det spesielt bekken og korsryggsmerter som følge av bekkenlåsning eller bekkenløsning. Mange sliter også med plager i brystrygg og armer etter fødsel som følger av feil ammeteknikk, overbelastning med mye bæring eller feil sovestilling. Her er det vel så viktig å gi råd og veiledning.

Det er viktig for henne med videreutdanning og hun har derfor tatt over 30 etterutdanningskurs i kiropraktisk behandlingsteknikk, om hvordan kroppen og nervesystemet jobber sammen. Kjevebehandling har også vært et av de feltene hun har fordypet seg i.

I tillegg til å tilby Kiropraktisk behandling er hun sertifisert til å bruke tørrnåler på muskulære triggerpunkter.

Kiropraktoren er forøvrig primærkontakt og har henvisningsrett til å sende til billeddiagnostikk og andre spesialister samt sykemeldingsrett. Kiropraktorutdannelsen er en 5- årig Mastergrad + 1 år i turnustjeneste.

Marita er medlem av Norsk Kiropraktorforrening (NKF) og Barne- og ungdomskiropraktikk (NFBK).

Marita kiropraktor Ski

Her bestiller du time hos meg enkelt og raskt