Erik Lønskog

Fysioterapeut

Erik er utdannet fysioterapeut på NTNU, og behandler store barn, ungdom, voksne og eldre. Han har i mange år selv drevet aktivt med friidrett, og vet hvor viktig riktig behandling er for å kunne prestere på idrettsbanen og i hverdagen ellers. Ved siden av idrett- og mosjonistskader interesserer han seg for kontor-relaterte plager, som for eksempel smerter i nakke, rygg, skulder, albue, hånd, og føtter.

Han har også erfaring innen primær- og spesialisthelsetjenesten, og har jobbet mye med hjerte- og lungetilstander, Long Covid, slimproblematikk, Parkinsons sykdom, rehabilitering etter skade/sykdom/operasjon, osteoporose, revmatiske plager, svimmelhet, og hodepine. Optimalisering av hverdagen og tilpasse riktig trening er også noe Erik kan hjelpe til med. Han har før jobbet som instruktør for både store og små grupper, og har en lidenskap for å veilede andre.

«I fysioterapi står bevegelse sentralt, og det er viktig å se helheten i hvert enkelt individ. Jeg hjelper deg å gjenoppta kontroll over egen kropp slik at du kan nå dine mål!»

Av behandling benytter han blant annet aktive tiltak som øvelser, teknikktrening og slynger, samt trykkbølgebehandling, manuelle teknikker, bløtvevsbehandling, kinesiotaping og nålebehandling. Han bruker god tid på hver pasient, og er opptatt av å kartlegge alle faktorer i hverdagen som kan være årsak til pasientens plager.

Ta kontakt med Erik dersom du ønsker kartlegging, behandling og veiledning av en faglig oppdatert fysioterapeut!

Erik Løvskog er fysioterapeut i Asker

Her bestiller du time hos meg enkelt og raskt